The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: Ponad 120 krzyżówek w łatwym do czytania dużym druku

Ocena:   (4,7 na 5)

The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: Ponad 120 krzyżówek w łatwym do czytania dużym druku (Charles Timmerman)

Opinie czytelników

Podsumowanie:

Książka otrzymuje pozytywne opinie za duży druk i odpowiedni poziom trudności krzyżówek, co czyni ją idealną zarówno dla seniorów, jak i osób wracających do zdrowia po chorobie. Wielu użytkowników docenia jakość druku i przyjemność płynącą z lektury. Zdarzają się jednak skargi dotyczące kwestii wysyłki i jakości używanych książek

Zalety:

Duży druk sprawia, że jest ona dostępna dla osób starszych i niedowidzących
dobrze wyważony poziom trudności
dobra jakość druku
wciągające i zabawne łamigłówki
nadaje się na prezent
zapewnia stymulację poznawczą.

Wady:

Zgłaszano pewne opóźnienia w wysyłce
sporadyczne problemy z ukończeniem używanych książek
trudności z usuwaniem odpowiedzi bez pozostawiania śladów.

(na podstawie 117 opinii czytelników)

Oryginalny tytuł:

The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: More Than 120 Crosswords in Easy-To-Read Large Print

Zawartość książki:

Najnowszy dodatek do popularnej serii - 122 zupełnie nowe krzyżówki w dużym formacie

W The Everything(R) Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8 wszystko jest większe - wskazówki, liczby, siatki - nawet odpowiedzi.

Dodatkowe informacje o książce:

ISBN:9781507207864
Autor:
Wydawca:
Oprawa:Miękka oprawa

Zakup:

Obecnie dostępne, na stanie.

Inne książki autora:

The Everything Mindful Word Search Book, Volume 1, Volume 1: 75 podnoszących na duchu łamigłówek...
Ciesz się uspokajającym, satysfakcjonującym...
The Everything Mindful Word Search Book, Volume 1, Volume 1: 75 podnoszących na duchu łamigłówek zmniejszających stres, poprawiających koncentrację i wyostrzających umysł - The Everything Mindful Word Search Book, Volume 1, Volume 1: 75 Uplifting Puzzles to Reduce Stress, Improve Focus, and Sharpen Your Mind
The Everything Easy Large-Print Word Search Book: 150 super-dużych, super-łatwych łamigłówek - The...
Uwielbiasz rozwiązywać zagadki słowne, ale męczy...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book: 150 super-dużych, super-łatwych łamigłówek - The Everything Easy Large-Print Word Search Book: 150 Supersized, Super-Easy Puzzles
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 5: Ponad 100 haseł, które łatwo zobaczyć i...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book,...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 5: Ponad 100 haseł, które łatwo zobaczyć i rozwiązać! - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 5: Over 100 Word Searches That Are Easy to See and Solve!
The Everything Large-Print Crosswords Book, Volume III: 150 dużych krzyżówek dla łatwiejszego...
150 łamigłówek w super rozmiarze! Uwielbiasz...
The Everything Large-Print Crosswords Book, Volume III: 150 dużych krzyżówek dla łatwiejszego czytania i rozwiązywania - The Everything Large-Print Crosswords Book, Volume III: 150 Jumbo Crossword Puzzles for Easier Reading & Solving
The Everything Large-Print Travel Word Search Book: Znajdź drogę przez 150 łatwych do czytania...
Szukasz rozrywki podczas przerwy w podróży? Chcesz...
The Everything Large-Print Travel Word Search Book: Znajdź drogę przez 150 łatwych do czytania zagadek - The Everything Large-Print Travel Word Search Book: Find Your Way Through 150 Easy-To-Read Puzzles
The Everything Large-Print TV Word Search Book, Volume 2, 2: 120+ Must-See Word Searches for...
Ta nowa kolekcja łamigłówek z wyszukiwaniem słów...
The Everything Large-Print TV Word Search Book, Volume 2, 2: 120+ Must-See Word Searches for Tuned-In TV Fans!
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 7: Ponad 100 łatwych do rozwiązania, dużych...
Łatwe do czytania i rozwiązywania! Masz dość...
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 7: Ponad 100 łatwych do rozwiązania, dużych łamigłówek - The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 7: More Than 100 Easy-To-Solve, Supersized Puzzles
The Everything Big Book of Easy Large-Print Crosswords: 125+ łatwych krzyżówek w łatwym do czytania...
Ciesz się zabawnymi, łatwymi do rozwiązania i...
The Everything Big Book of Easy Large-Print Crosswords: 125+ łatwych krzyżówek w łatwym do czytania druku! - The Everything Big Book of Easy Large-Print Crosswords: 125+ Easy Crossword Puzzles in Easy-To-Read Print!
The Everything Large-Print Bible Word Search Book
Sprawdź swoją wiedzę biblijną z tą książką Zawierająca 150 łamigłówek, ta zabawna kolekcja łamigłówek łączy fragmenty...
The Everything Large-Print Bible Word Search Book
The Everything Large-Print Bible Word Search Book, Volume 4: Ponad 100 inspirujących zagadek do...
Odkryj 122 zupełnie nowe, wielkoformatowe,...
The Everything Large-Print Bible Word Search Book, Volume 4: Ponad 100 inspirujących zagadek do wyszukiwania słów w dużym druku - The Everything Large-Print Bible Word Search Book, Volume 4: More Than 100 Inspirational Word Search Puzzles in Large Print
Stress Less Word Search - Peaceful Puzzles: 100 zagadek słownych dla zabawy i relaksu - Stress Less...
Poszukiwanie spokoju dobiegło końca Stress Less...
Stress Less Word Search - Peaceful Puzzles: 100 zagadek słownych dla zabawy i relaksu - Stress Less Word Search - Peaceful Puzzles: 100 Word Search Puzzles for Fun and Relaxation
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 11: Ponad 120 łamigłówek w łatwym do odczytania...
Duże zagadki ułatwiające czytanie! Masz dość małej...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 11: Ponad 120 łamigłówek w łatwym do odczytania dużym druku - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 11: More Than 120 Puzzles in Easy-To-Read Large Print
The Everything Puzzles for Dog Lovers Book: Ponad 200 łamigłówek drapiących po głowie i machających...
Zawierająca gry o tematyce psiej, w tym:...
The Everything Puzzles for Dog Lovers Book: Ponad 200 łamigłówek drapiących po głowie i machających ogonem - The Everything Puzzles for Dog Lovers Book: Over 200 Head-Scratching, Tail-Wagging Puzzles
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 12: Ponad 300 łamigłówek na wiele godzin zabawy w...
Zupełnie nowa kolekcja ponad 300 łamigłówek od...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 12: Ponad 300 łamigłówek na wiele godzin zabawy w wyszukiwanie słów! - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 12: More Than 300 Puzzles for Hours of Word Search Fun!
The Everything Mindful Word Search Book, Volume 2, Volume 2: 75 podnoszących na duchu łamigłówek...
W tym drugim tomie The Everything Mindful Word...
The Everything Mindful Word Search Book, Volume 2, Volume 2: 75 podnoszących na duchu łamigłówek zmniejszających stres, poprawiających koncentrację i wyostrzających umysł - The Everything Mindful Word Search Book, Volume 2, Volume 2: 75 Uplifting Puzzles to Reduce Stress, Improve Focus, and Sharpen Your Mind
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 6: Łatwe do rozwiązania łamigłówki w dużym...
Niesamowita zabawa w wyszukiwanie słów! W The...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 6: Łatwe do rozwiązania łamigłówki w dużym druku - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 6: Easy-To-Solve Puzzles in Large Print
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume VI: Ponad 100 łatwych krzyżówek w dużym...
Super zabawa z krzyżówkami!W The Everything Easy...
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume VI: Ponad 100 łatwych krzyżówek w dużym druku - The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume VI: More Than 100 Easy Crossword Puzzles in Large Print
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: Ponad 120 krzyżówek w łatwym do czytania...
Najnowszy dodatek do popularnej serii - 122...
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: Ponad 120 krzyżówek w łatwym do czytania dużym druku - The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: More Than 120 Crosswords in Easy-To-Read Large Print
The Everything Jumbo Book of Large-Print Word Searches: 160 łatwych do rozwiązania łamigłówek w...
Ciesz się 160 zupełnie nowymi łamigłówkami z...
The Everything Jumbo Book of Large-Print Word Searches: 160 łatwych do rozwiązania łamigłówek w dużym druku - The Everything Jumbo Book of Large-Print Word Searches: 160 Easy-To-Challenging Puzzles in Large Print
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume VII: Klasyczne łamigłówki do wyszukiwania słów w...
Ponadwymiarowa zabawa w wyszukiwanie słów...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume VII: Klasyczne łamigłówki do wyszukiwania słów w dużym druku - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume VII: Classic Word Search Puzzles in Large Print
The Everything More Memory Booster Puzzles Book: Ćwicz swój mózg z ponad 250 trudnymi łamigłówkami!...
Zagadki są dobre dla mózgu. Rozwiązywanie...
The Everything More Memory Booster Puzzles Book: Ćwicz swój mózg z ponad 250 trudnymi łamigłówkami! - The Everything More Memory Booster Puzzles Book: Exercise Your Brain with More Than 250 Challenging Puzzles!
The Everything Word Search for the Beach Book: Zagadki, które są brzegiem”, aby zapewnić rozrywkę!”...
Pełna 150 nowych łamigłówek od mistrza łamigłówek...
The Everything Word Search for the Beach Book: Zagadki, które są brzegiem”, aby zapewnić rozrywkę!” - The Everything Word Search for the Beach Book: Puzzles That Are shore
The Everything Crosswords for the Beach Book: Godziny zagadkowej zabawy pod słońcem! - The...
Jeśli jesteś miłośnikiem krzyżówek, który lubi...
The Everything Crosswords for the Beach Book: Godziny zagadkowej zabawy pod słońcem! - The Everything Crosswords for the Beach Book: Hours of Puzzling Fun Under the Sun!
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 8, 8: Ponad 100 ponadwymiarowych łatwych...
Odkryj 122 zupełnie nowe łamigłówki w dużym...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 8, 8: Ponad 100 ponadwymiarowych łatwych łamigłówek - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 8, 8: More Than 100 Oversized Easy Puzzles
The Everything Giant Book of Crosswords: Od łatwych do trudnych, ponad 300 łamigłówek zapewniających...
Nasza największa jak dotąd książka z krzyżówkami...
The Everything Giant Book of Crosswords: Od łatwych do trudnych, ponad 300 łamigłówek zapewniających rozrywkę przez całą dobę! - The Everything Giant Book of Crosswords: From Easy to Challenging, More Than 300 Puzzles to Entertain You Around the Clock
The Everything Easy Bible Word Search Book: Ponad 200 inspirujących łamigłówek dla wszystkich grup...
Zabawna i łatwa kolekcja biblijnych łamigłówek!...
The Everything Easy Bible Word Search Book: Ponad 200 inspirujących łamigłówek dla wszystkich grup wiekowych - The Everything Easy Bible Word Search Book: More Than 200 Inspirational Puzzles for All Ages
The Everything Jumbo Book of Large-Print Bible Word Searches: 160 inspirujących łamigłówek w dużym...
160 nowych, drukowanych łamigłówek opartych na...
The Everything Jumbo Book of Large-Print Bible Word Searches: 160 inspirujących łamigłówek w dużym druku - The Everything Jumbo Book of Large-Print Bible Word Searches: 160 Inspiring Puzzles in Large Print
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 10: Ponad 120 łatwych do czytania łamigłówek -...
Wyostrz swój umysł bez nadwyrężania oczu! Jeśli...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 10: Ponad 120 łatwych do czytania łamigłówek - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 10: More Than 120 Easy-To-Read Puzzles
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume IV: Ponad 100 relaksujących łamigłówek do...
Łatwa zabawa w dużym formacie Czy lubisz...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume IV: Ponad 100 relaksujących łamigłówek do wyszukiwania słów w dużym druku - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume IV: More Than 100 Relaxing Large-Print Word Search Puzzles
Stress Less Word Search - Wesołe łamigłówki: 100 łamigłówek do wyszukiwania słów dla zabawy i...
Znajdź swoje spokojne i szczęśliwe miejsce...
Stress Less Word Search - Wesołe łamigłówki: 100 łamigłówek do wyszukiwania słów dla zabawy i relaksu - Stress Less Word Search - Cheerful Puzzles: 100 Word Search Puzzles for Fun and Relaxation
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 3: Ponad 300 nowych zagadek dla największych...
Ciesz się tymi 300 wciągającymi, zabawnymi...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 3: Ponad 300 nowych zagadek dla największych fanów wyszukiwania słów - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 3: More Than 300 New Puzzles for the Biggest Word Search Fans
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 12: Ponad 100 łamigłówek w łatwym do odczytania...
Ulubione łamigłówki wszystkich - teraz w dużym...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 12: Ponad 100 łamigłówek w łatwym do odczytania dużym druku - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 12: More Than 100 Puzzles in Easy-To-Read Large Print
The Everything Giant Book of Easy Crosswords: Ponad 300 łatwych i przyjemnych krzyżówek dla rozrywki...
Entuzjaści krzyżówek pokochają tę książkę. Nasza...
The Everything Giant Book of Easy Crosswords: Ponad 300 łatwych i przyjemnych krzyżówek dla rozrywki - The Everything Giant Book of Easy Crosswords: Over 300 Easy and Enjoyable Crosswords for Your Entertainment
The Everything Large-Print TV Word Search Book: Duże puzzle do wyszukiwania słów dla super fanów...
Od sitcomów po nocne wiadomości - zagadki o...
The Everything Large-Print TV Word Search Book: Duże puzzle do wyszukiwania słów dla super fanów telewizji - The Everything Large-Print TV Word Search Book: Large-Print Word Search Puzzles for Super TV Fans
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 9: Ponad 100 łatwych do odczytania łamigłówek do...
Ponad 100 nowych łamigłówek z wyszukiwaniem słów!...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 9: Ponad 100 łatwych do odczytania łamigłówek do wyszukiwania słów - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 9: More Than 100 Easy-To-Read Word Search Puzzles
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 5: Ponad 300 łamigłówek do wyszukiwania słów...
Nowa OGROMNA kolekcja naszych najpopularniejszych...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 5: Ponad 300 łamigłówek do wyszukiwania słów zapewniających godziny wymagającej zabawy! - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 5: Over 300 Word Search Puzzles for Hours of Challenging Fun!
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 7: Ponad 100 nowych, łatwych do czytania...
Łatwa do czytania, łatwa do rozwiązania! The...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 7: Ponad 100 nowych, łatwych do czytania łamigłówek - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 7: More Than 100 New Easy-To-Read Puzzles
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 6: Ponad 300 łamigłówek do wyszukiwania słów dla...
Setki zupełnie nowych wyszukiwań słów od mistrza...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 6: Ponad 300 łamigłówek do wyszukiwania słów dla super fanów wyszukiwania słów - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 6: Over 300 Word Search Puzzles for Super Word Search Fans
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 9: Ponad 300 łamigłówek dla niekończącej się...
Setki nowych zagadek słownych od mistrza...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 9: Ponad 300 łamigłówek dla niekończącej się zabawy w wyszukiwanie słów! - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 9: Over 300 Puzzles for Endless Word Search Fun!
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume V: 150 super-dużych zagadek do wyszukiwania słów...
Ponad 2 miliony sprzedanych książek z grami...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume V: 150 super-dużych zagadek do wyszukiwania słów - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume V: 150 Super-Big Word Search Puzzles

Prace autora wydały następujące wydawnictwa: